Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar technische support medewerkers. Bij deze rol draait het om het oplossen van problemen met netwerken voor bedrijven, zowel voor vaste als mobiele telefonie.
Jij bent bij onze opdrachtgever de held die netwerkincidenten aanpakt. Je zorgt ervoor dat problemen worden opgelost en dat klanten goed op de hoogte worden gehouden. Je bent het vaste aanspreekpunt voor collega’s en klanten en houdt je aan gemaakte afspraken.
Daarnaast heb jij de verantwoordelijkheid om incidenten of cases van begin tot eind op te lossen. Als iets wat ingewikkelder is, schakel je met het Coördinatie- of Incident Management-team voor hulp. Het gaat hierbij om complexe dingen waarvoor specialistische kennis nodig is.
Jij zorgt er niet alleen voor dat technische problemen worden opgelost, maar je kijkt ook of de processen beter kunnen.
Wie ben jij?
Wij zoeken een kandidaat die enthousiast is om te leren. Stress? Daar heb jij geen last van. Jij bent juist gestructureerd, communicatief sterk en analytisch.
Je begrijpt klantvragen en zorgt ervoor dat ze volgens onze afspraken worden opgelost.
Wat vragen wij verder van jou?
- Een afgeronde MBO 4 opleiding bij voorkeur in de richting van ICT;
- Minstens 1 à 2 jaar werkervaring;
- Ervaring in de technische dienstverlening is een plus;
- Als je iets weet van telecom (zowel vast als mobiel), zijn we extra blij;
- En als je ook nog wat weet van vaste internetdiensten, is dat helemaal top!
Jouw eigenschappen
- Je kunt goed met mensen praten en luisteren;
- Je bent een puzzelaar, altijd op zoek naar oplossingen;
- Je wilt altijd meer leren, je hebt nooit genoeg kennis;
- Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels;
- Jij staat klaar voor klanten en denkt met ze mee;
- Je bent nieuwsgierig en wil altijd meer weten.
Klinkt dit als iets waar jij je thuis voelt? Solliciteer dan snel en wordt onderdeel van ons team!