Op zoek naar een uitdagende baan als Support medewerker bij onze opdrachtgever? Wil je helpen met het opbouwen van sterke klantrelaties en bijdragen aan de dienstverlening voor grootzakelijke klanten? Dan is deze baan perfect voor jou!
Onze opdrachtgever is bezig met een transformatie.
Als Support medewerker ga je daarom klanten helpen bij deze veranderingen en checken of de gegevens actueel zijn. Je gaat ook aanbevelingen verwerken in een document, waar het sales team mee verder kan. Hierdoor draag jij bij aan een hoog verkoopresultaat en tevreden klanten.
We zoeken iemand die communicatief vaardig is, analytisch ingesteld, sales gericht, een aanpakker, overtuigend is en proactief kan zijn in het project.
Functie-eisen:
- Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
- Je hebt enkele jaren ervaring opgedaan in een sales of service omgeving;
- Je bent min. 32 uur beschikbaar binnen de ruime openingstijden
- Je hebt ervaring met het verwerken van administratieve handelingen in verschillende CRM systemen (Salesforce);
- Je bent proactief en ziet elke nieuwe propositie als uitdaging, waar je jouw creatieve sales technieken op los kunt laten;
- Je bent gewend om snel te schakelen en niet bang voor veranderingen of weerstand tijdens je klantgesprekken.